Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
VZTAH PROSTORU A PŘÍBĚHU
Holec, Jan ; HRBEK, Daniel (vedoucí práce) ; KORČÁK, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prostorovým řešením klauzurní inscenace Maryšo! Evo! Dom! Autor se snaží analyzovat vývoj tohoto řešení od koncepční přípravy až do závěrečné fáze zkoušení. Práce se rovněž věnuje různým aspektům scénického prostoru. Na příkladu klauzurní inscenace autor rozebírá vztah prostoru a herce, prostoru a tématu či prostoru a příběhu. V závěru se také dotýká problematiky přenosu inscenace do jiného divadelního prostoru.
Vývoj vizuální koncepce audiovizuálního díla
Lukomskaia, Valeriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce pojednává o procesu vytvoření vizuální koncepce od literární předlohy až po hotové audiovizuální dílo. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu audiovizuální dílo, rozboru možnosti využití vizuálních výrazových prostředků a účinků, které by tyto prostředky měly na vnímaní diváka. Praktická část na příkladu studentského filmu Lovec demonstruje, jak získané teoretické poznatky mohou být aplikovány v praxi. Tato práce může sloužit jako příručka pro začínající režiséry a kameramany. Bude zajímavá i pro milovníky filmu, kteří chtějí nahlédnout na audiovizuální tvorbu ze specifičtějšího pohledu.
Výrazové prostředky reklamního videa
Zeman, Daniel ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Práce je zaměřena na teoretický popis nejzákladnějších výrazových prostředků audiovizuálního díla. Dokument se zaměřuje hlavně na prostředky související s jednotlivým záběrem, jako je například velikost záběrů, pohyb kamery, optická kresba nebo zmnožená expozice a také na nejzákladnější pravidla střihové sklady i skladby dramaturgické. U každé skupiny výrazových prostředků, přináší příklady užití těchto nástrojů v praxi reklamního videa. Poznatky z teoretické části jsou pak využity při analýze krátkého reklamního spotu. Video je rozebráno na jednotlivé záběry,u kterých jsou pak analyzovány různé skupiny výrazových prostředků. Po této analýze je provedena syntéza dat z jednotlivých záběrů a na základě těchto dat, jsou vyvozeny závěry o kvalitě a kvantitě výrazových prostředků v celém reklamním videu. V poslední části práce je rozebrán koncept reklamního videa pro svatební agenturu a celý dokument uzavírá vypracovaný storyboard krátkého předsvatebního spotu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.